پایان نامه مدیریت:نقش استعداد تقبل شرکت حمل و نقل وخدمات کانتینری دریا برای پیاده سازی مدیریت دانش
نوشته شده توسط : admin

قلمرو پژوهش

الف-قلمرو موضوعی پژوهش:

موضوع تحقیق در حیطه مدیریت اجرایی می باشد که به موضوع ” میزان استعداد تقبل مدیریت دانش در شرکت حمل و نقل و خدمات کانتینری دریا گستر کیش ” می پردازد.

ب- قلمرو مکانی پژوهش:

این تحقیق در شرکت حمل و نقل وخدمات کانتینری دریا گستر کیش انجام گرفته است.

ج-قلمرو زمانی پژوهش:

این تحقیق در بازه زمانی تیرماه تا دی ماه ۹۲انجام یافته است.

 

 

۱-۸- نوع  و روش تحقیق

روش تحقیق مورد استفاده در این تحقیق، از نظر گردآوری داده ها، توصیفی از نوع پیمایشی است.اطلاعات مرتبط با مفاهیم و تئوریهای تحقیق، از بررسی­های کتابخانه­ای و مطالعات متون فارسی و انگلیسی موجود در این زمینه و گزارشات داخلی شرکت دریا گسترکیش تامین خواهد گردید. و برای گردآوری اطلاعات در روش میدانی از پرسشنامه ومصاحبه استفاده خواهد شد که پس از توزیع بین مدیران و کارشناسان شرکت دریا گسترکیش فراهم خواهد شد.

طبق مطالب قبلی متغیر وابسته این تحقیق میزان استعداد شرکت دریاگسترکیش برای پیاده سازی مدیریت دانش و متغیرهای مستقل تحقیق نیز در پنج دسته کلی ۱- تکنولوژی ۲- حمایت مدیران ارشد      ۳- منابع انسانی ۴-فرهنگ سازمانی ۵- ساختار سازمانی  قرار دارند و در قالب پرسشنامه تهیه شده به بررسی جزئی هرکدام از آنها پرداخته خواهد شد.  روش نمونه گیری نیز روش نمونه گیری تصادفی است و برای آزمون فرضیه­ها از آزمون دوجمله ای و تی تست تک نمونه ای استفاده خواهد شد.

ابزارهای گردآوری اطلاعات این تحقیق پرسشنامه و مصاحبه است که برای بررسی میزان استعداد تقبل مدیریت دانش در شرکت حمل و نقل و خدمات کانتینری دریا گستر کیش مورد استفاده قرار خواهد گرفت.

پس از تنظیم یک پرسشنامه معتبر و تعیین روایی آن، اطلاعات پرسشنامه­ای مورد نیاز  از جامعه آماری مورد بررسی گردآوری شده و با استفاده از روشهای آماری مناسب همچون جداول فراوانی، نمودارها  و آزمونهای آماری مناسب ارتباط هرکدام از متغیرهای مستقل مورد بررسی با متغیر وابسته تعیین خواهد شد. برای پردازش اطلاعات کامپیوتری بدست آمده در این تحقیق از نرم­افزارهای آماری SPSS و EXCEL استفاده خواهد شد

 متن فوق بخش هایی از این پایان نامه بود

برای دیدن جزئیات بیشتر ، خرید و دانلود آنی فایل متن کامل با فرمت ورد می توانید به لینک زیر مراجعه نمایید:

 پایان نامه

لینک متن کامل پایان نامه فوق با فرمت ورد





لینک بالا اشتباه است

برای دانلود متن کامل اینجا کلیک کنید

       
:: بازدید از این مطلب : 601
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 22 مرداد 1395 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: