دانلود پایان نامه سیستم عامل تحت وب سازمانی راه ­حلی جهت یکپارچه­ سازی
نوشته شده توسط : admin

وزارت علوم، تحقیقات و فناوری

دانشگاه علوم و فنون مازندران

 پایان­ نامه

مقطع کارشناسی ارشد

رشته: مهندسی فناوری اطلاعات گرایش مدیریت سیستم­های اطلاعاتی

عنوان/ موضوع:

سیستم عامل تحت وب سازمانی راه ­حلی جهت یکپارچه­ سازی سیستم­های اطلاعاتی سازمان، مبتنی بر رایانش ابری

برای رعایت حریم خصوصی اسامی استاد راهنما،استاد مشاور و نگارنده درج نمی شود

تکه هایی از متن به عنوان نمونه :

***ممکن است هنگام انتقال از فایل اصلی به داخل سایت بعضی متون به هم بریزد

یا بعضی نمادها و اشکال درج نشود ولی در فایل دانلودی همه چیز مرتب و کامل و با فرمت ورد موجود است***

چکیده:

امروزه در سازمان‌های بزرگ سیستم‌های اطلاعاتی و برنامه‌های کاربردی، نقش تعیین­­کننده‌ای در مدیریت راهبردی، مدیریت ‌منابع، عملکرد بهینه سازمان و… ایفا می‌کنند. از این­رو برنامه‌های کاربردی متعدد، با کاربردها و کارکردهای گوناگون و متفاوت در بستر عملیاتی شعب متفاوت سازمان‌ها به صورت توزیع‌شده به­وجود آمده­­است، از طرفی کاربران بسیاری اعم از مشتریان، پیمانکاران، شرکای‌تجاری و کارمندان مختلف در واحدهای گوناگون ستادی و صفی سازمان وجود دارند که با توجه به جایگاه، مسئولیت و وظایف خود می‌بایست مخاطب یک یا چند برنامه‌ی‌کاربردی شوند و به طبع تولید­کننده و یا استفاده­کننده­ از داده‌ها و اطلاعات آن‌ها باشند. بنابراین به وجود آوردن یک سیستم مدیریت متمرکز بر روی کانال­های ارتباطی مدرن مانند خطوط تلفن، موبایل، اینترنت، شبکه‌های ماهواره‌ای و غیره جهت دسترسی به سیستم مرکزی مستلزم یک نظام اشتراکی است.

راهکار پیشنهادی به­عنوان یک دروازه یکپارچه­کننده مسیر ورود و اعمال مکانیزم­های سرویس‌دهی به خواسته‌های کاربران از طریق یک کانال واحد می‌باشد که ویژگی‌های موجود در سیستم‌­عامل‌های تحت­وب و مفاهیم و قابلیت‌های مطرح در رایانش ابری این راه‌حل را قادر به انجام این عمل می‌نماید. همچنین راهکار پیشنهادی، موجب یکپارچگی در سطح واسط‌کاربری و کنترل­دسترسی شده و با بهره‌گیری از یک سکو به عنوان سرویس می­تواند به­عنوان یک لایه یکپارچه­­کننده بر روی سیستم­های جزیره‌ای سازمان قرار گرفته و بخصوص در مواقعی که ارتباط میان آنها برای انجام یک خواسته ضرورت دارد، درخواست­های مشتری را به­صورت صحیح و کنترل شده مدیریت نماید.

در ادامه ابتدا به بررسی ادبیات موضوع در چند حوزه مفاهیم اولیه سیستم­های اطلاعاتی، رایانش ابری و سیستم­عامل تحت­وب پرداخته و سپس کارهای انجام شده در این زمینه ­ها را بررسی می­نماییم. در فصول آتی رویکرد مورد استفاده در تحقیق مطرح شده و سپس راهکار پیشنهادی را ارائه می­دهیم. نهایتا راهکار پیشنهادی در قالب یک مطالعه موردی مورد بحث و بررسی قرار گرفته و از دیدگاه­های مناسب ارزیابی شده است. و در ادامه نتایج تحقیق و کارهای آتی بیان شده است.

مقدمه

به­وجود آوردن یک سیستم مدیریت متمرکز بر روی کانالهای ارتباطی مدرن مانند خطوط تلفن، موبایل، اینترنت، شبکه‌های ماهواره‌ای و غیره جهت دسترسی به سیستم مرکزی مستلزم یک نظام اشتراکی است[1].

این­ راه‌حل به­عنوان یک دروازه امن، یکپارچه­کننده مسیر ورود و اعمال مکانیزم­های سرویس‌دهی به خواسته‌های مختلف کاربران از طریق یک کانال واحد می‌باشد، که ویژگی‌های موجود در سیستم‌عامل‌های تحت­ وب و مفاهیم و قابلیت‌های مطرح در رایانش ابری، ما را قادر به انجام این عمل می‌نماید. همچنین این راه‌حل، به واسطه‌ی استفاده از چهارچوب واسط‌کاربر[1] ExtJS در سیستم‌عامل‌ تحت وب موجب یکپارچگی در سطح واسط‌کاربری و کنترل دسترسی شده و با بهره‌گیری از یک سکو به عنوان سرویس[2] که می‌تواند با در بر­گرفتن تطبیق­دهنده­های مناسب در لایه ارتباط با سیستم مرکزی یا مجموعه سیستم‌های فرعی، به­عنوان یک لایه یکپارچه­کننده بر روی سیستم­های جزیره‌ای سازمان قرار گیرد.

این راه‌حل همچنین برای کلیه سازمان­هایی که تمایل دارند برنامه‌های کاربردی و سیستم‌های اطلاعاتی یکپارچه‌ای در اختیار داشته باشند و از طریق کانال­های متفاوت به ارائه خدمات و ایجاد روابط­ اطلاعاتی با مشتریان بر روی سیستمهای اطلاعاتی خود بپردازند، کمک شایانی می­نماید.

برای دانلود متن کامل پایان نامه اینجا کلیک کنید





لینک بالا اشتباه است

برای دانلود متن کامل اینجا کلیک کنید

       
:: بازدید از این مطلب : 532
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 7 تير 1395 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: