سمینار تحلیل عمومی NGN با مقایسه کارایی با شبکه های موجود
نوشته شده توسط : admin

دانشگاه آزاد اسلامی
واحد تهران جنوب
دانشکده تحصیلات تکمیلی
سمینار برای دریافت درجه کارشناسی ارشد“M.Sc” مهندسی برق گرایش مخابرات
عنوان:
تحلیل عمومی NGN با مقایسه کارایی با شبکه های موجود
برای رعایت حریم خصوصی اسامی استاد راهنما،استاد مشاور و نگارنده درج نمی شود
تکه هایی از متن به عنوان نمونه :

(ممکن است هنگام انتقال از فایل اصلی به داخل سایت بعضی متون به هم بریزد یا بعضی نمادها و اشکال درج نشود ولی در فایل دانلودی همه چیز مرتب و کامل است)

چکیده:

NGN را می توان نتیجه تفکر همگرایی در شبکه های ارتباطی دانست. تفکری که با هدف همگرا نمودن کلیه بسترهای ارتباطی موجود ( اعم از دیتا، موبایل، تلفن و تلویزیون کابلی و …) روی بستری مشترک مبتنی بر فناوری پروتکل اینترنت (IP) سعی در کاهش هزینه ها و ارائه یکپارچه خدمات دارد. این فناوری عملا سرویس دهی زیر ساختها را یکسان می کند و این امکان را به وجود می آورد که صوت و داده از طریق پروتکل اینترنت در شبکه زیر ساخت منتقل شود. اگر از مفاهیم کلی بگذریم و وارد لایه فنی شویم، به وضوح خواهیم دید که ظهور NGN نتیجه منطقی و طبیعی روندی است که از آغاز پیدایش اینترنت در صحنه ارتباطات رخ داده است. رشد تصاعدی تعداد کاربارن این شبکه و تمایل روز افزون سایر بخش های تجاری با بکارگیری اینترنت و شبکه های کوچکتر با فناوری مشابه به عنوان بستر فعالیت های تجاری، کمیت و کیفیت مورد انتظار از کاربردهای اینترنتی را به صورت تصاعدی افزایش داده است. به این ترتیب لزوم به کار بستن تمهیدات امنیتی محرز است در این راستا در این سمینار نخست تعریف و معماری NGN و نحوه توسعه شبکه ها بسوی آن ارائه شده است و استاندارد سازی و توابع بکار رفته در آن و همچنین ارتباط NGN با IMS و امنیت NGN در فصول بعدی آمده است. در پایان نیز برخی از مقالات اخیر در راستای NGN آورده شده است.

مقدمه:

از زمان اختراع تلفن که سرویس ابتدایی صوت ایجاد و ارتباط صدای شخص به شخص امکانپذیر شد، توسعه شگرفی به سوی آنچه که تکنولوژی ارتباط نامیده می شود صورت پذیرفت. ارتباطات از فواصل کوتاه به فاصله طولانی و از ارتباط نقطه به نقطه به نقطه به چند نقطه ارتقا پیدا کرد و ارتباطات ثابت به موبایل و از زمین به هوا و از زمین به دریا امکانپذیر شده است. معماری اینترنت اساسا از سال 1974 ثابت مانده و همچنان قدرت خود را اثبات می کند. بنابراین شعار قدیمی (آ پی ورای همهف همه چیز بر روی آی پی ) امروز بیش از هر زمان دیگری صدق می کند را به عنوان یک شبکه ای مبتنی بر بسته، با قابلیت ایجاد سرویس های مخابراتی و توانایی استفاده از مالتی برودبند (پهن باند) تکنلوژی انتقال با تضمین و اینکه توابع وابسته به سرویس مستقل از تکنولوژی های زیر لایه انتقال می باشد و در آن دسترسی آزاد مشتریان به سرویس های مختلف ارائه شده و همچنین پشتیبانی از تحرک که حضور سرویس را در همه جا برای مشتریان فراهم بیاورد را تعریف کرده است.

برای دانلود متن کامل اینجا کلیک کنید.
سمینار تحلیل عمومی NGN با مقایسه کارایی با شبکه های موجود





لینک بالا اشتباه است

برای دانلود متن کامل اینجا کلیک کنید

       
:: بازدید از این مطلب : 442
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 7 مرداد 1395 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: